onsdag 14 oktober 2015

Tränar igen!!!

Igår gjorde jag mitt första träningspass på över en vecka. Jag har inte tröttnat utan jag har följt Paolos råd och lyssnat på kroppen. Jag har nämligen haft ont i ryggen och känningar i ljumsken. Jag har sedan förra tisdagen känt efter dag för dag om jag kan träna eller inte. I måndags så gjorde äntligen varken ryggen och ljumsken ont, det blev dock ingen träning för det eftersom vi på kvällen inte var hemma utan på Tony Irvings show på Metropol Palais, Wild Thing About Love. Helt underbar show med grymma sångframträdanden, massor med humor och lite naket :-)

Så igår blev träningen äntligen av. Jag har de senaste dagarna känt att jag saknar träningen, det har känts i kroppen. Samtidigt så tror jag att  in kropp mådde ganska bra av lite vila. Jag tror inte på några större sensationer till söndagens mätning, men vi får se.

Passet igår bestod av: 10 Boxarrullning, 3 Burpees, 10 Fällkniven (lätt), 4 Sjömannen och 3 Bulgarisk split med vardera ben. Jag hade inga större förhoppningar att klå de åtta varv jag hade senast jag körde detta pass men tydligen var vilan bra för jag gick ut starkt och till slut kunde jag svettigt konstatera att jag hade gjort 9 varv.

Idag och imorrn blir det pass igen och på fredag blir det vila och teater :-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar