tisdag 29 september 2015

Vecka 13 dag 1

Igår var det dags igen. Det var ett pass jag har gjort tidigare som bestod av: 10 Jumping Jacks, 5 Burpees, 6 Spindelmannen, 4 Stjärnan och 3 Bulgarisk split med vardera ben. Det verkar som om jag har problem med Spindelmannen, när jag för högerbenet framåt så knäpper det till i ljumsken/skrevet. Det känns sen inte så bra att belasta det benet och föra vänsterbenet fram. Vet inte vad det kan vara, igår var det värre än tidigare veckor. Får se om det år över. Får kanske värma upp bättre. Senast jag gjorde detta pass fixade jag 8 varv, igår blev det 9. Jag gör fortfarande mina armhävningar på knä när jag gör mina Burpees. Och idag känns det i axlar och armar.

Idag är det kick-off på jobbet med en hemlig aktivitet och sedan middag. Tydligen så ska man kunna bli svettig av aktiviteten, då får jag mitt träningspass idag med :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar