tisdag 22 september 2015

Vecka 12 dag 2

Igår blev det återigen ett pass, det passet jag egentligen skulle ha gjort ikväll. Det bestod av: 4 Stjärna, 4 Armhävning med ben upp, 5 Stålmannen, 4 Knäböj, 2 Sprattelgubbe, 2 Bred armhävning. Den enda nya övningen var Armhävning med ben upp, vilket går ut på att man precis som det låter lyfter ett och gör en armhävning, det blir en annan vinkel och belastning på det viset. Det funkade alldeles utmärkt fast än jag gjorde mina armhävningar på knä, ett knä i det här fallet. Min stålman är mer en fisk på land, sprattlande, men mot slutet gjorde jag den lite långsammare och den gick rätt så bra. Får se om jag delar upp den till nästa gång och gör överkroppen för sig och benen för sig.

De närmaste tre dagarna blir det alltså ingen träning eftersom Marlene och jag ska på lite event på kvällarna. Jag skulle kunna köra träningen på morgonen men det skulle innebära att jag blir tvungen agg gå upp innan 5 och det har jag för tillfället ingen lust med, vi får se, det kanske blir så ngn gång för att hinna få med träningen. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar