onsdag 2 september 2015

Träningsväääääärk!

Det blev ingen träning i måndags pga träningsvärk. Hade grymt i bröst och axlar efter söndagens dubbelpass. Och dag 1 vecka 9 bestod av Hjärtat och Breda armhävningar, och jag kände inte riktigt att jag skulle få ut max om jag hade kört passet i måndags. Så istället gjorde jag passet igår, det var alltså: 10 Gunde, 5 Hjärtat på knä, 5 Breda armhävningar på knä, 3 Bulgarisk split (med vardera ben) och 5 Bållyft. Träningsvärken hade inte släppt helt, så det kändes i bröst och armar de första varven.För två veckor sedan fixade jag 10 Varv och för 5 veckor sedan 8. Igår blev det 11 och jag var helt slut i armarna efteråt men det var skönt ( sjukt egentligen att jag tycker att det är skönt att plåga min kropp :-) ). Och jag var riktigt nöjd med mina 11 varv med tanke på träningsvärken.

De kommande två dagarna är inte lika påfrestande på armarna så det är inte förrän veckotestet som de får sig en genomkörare igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar