torsdag 27 augusti 2015

Vecka 8 dag 2

Det blev ett pass igår, trots allt....

Det var lite segt igår, ända in i det sista försökte jag komma på ett bra skäl till att hoppa träningen. Men men, det är bara att följa Paolos goda råd, "Bit ihop över- och underkäken och kör". Så det gjorde jag och efter ett tag kändes det bättre. Eller bättre och bättre, det var skitjobbigt men det berodde mest på att jag hade siktet inställt att slå förra veckans antal varv. Då fixade jag 12. Hur såg passet ut? Jo, det var: 5st Knäböj, 10st Jumping Jacks, 5st armhävningar på knä, 10st Crunches och 10st Knäböj med sidekick. För 5 veckor sedan fixade jag 9 varv och då fixade jag alla 5 armhävningarna i rad utan vila mellan ngn. Igår var det likadant på armhävningarna, alla 5 i rad utan vila emellan men det blev inte 9 varv utan 13 :-)

Det börjar kännas bra när det gäller armhävningarna, vi får se på lördagens veckotest hur det känns då.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar