onsdag 26 augusti 2015

Vecka 8 dag 1

I måndags var det dags för ny vecka och nytt pass. Men det blev ingen träning. Kände mig nämligen sliten och bestämde att jag skulle ta en extra vilodag och istället köra tisdag - torsdag. Så igår blev det ett pass, ett svettigt sådant. Övningarna jag skulle göra var: 10 Gunde, 3 Bulgarisk split (med vardera ben), 4 Knä mot armbåge, 5 Armgång och 10 Boxarrullning. Jag startade i ett rasande tempo och hade jag lyckas hålla det så hade det blivit 15 rundor, men nu sackade jag lite och det slutade med 13 st, ett bättre än förra veckan och 5 bättre än för fem veckor sedan då jag "bara" fixade 8 varv.

Jag var rejält trött efter passet och det kändes skönt att träna igen. Tror den där extra vilodagen var bra. I kväll nytt pass, jobbigt sådant :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar