onsdag 19 augusti 2015

Vecka 7 dag 2

Andra dagen i rad som jag lyckades hålla mig till träningsschemat halvvägs genom veckan och det ser faktiskt ut som om resten av träningen kommer att utföras på sin "rätta" dag.

Igår var det överkroppen som fick sig en genomkörare och mot slutet av passet svettades jag rejält. Passet bestod av: 10 Gunde, 5 Hjärtat på knä, 5 Breda armhävningar, 3 Bulgarisk split med vardera ben och 5 Bållyft. Och fortfarande är det armhävningarna som är "problemet" Det var inte fem i rad på ngt var förutom det första. Men det tar sig i alla fall. Senast jag gjorde denna cirkel fixade jag 8 varv och för 5 veckor sedan lyckades jag med 5. Igår blev det 10 och jag var rejält trött efter mina 15 minuter.

Idag är det vilodag och då blir nästa pass imorgon torsdag och sedan veckotestet på lördag. Plus en liten Veckoutmaning på valfri dag. Tror nog jag kör den på fredag, vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar