fredag 28 augusti 2015

Hoppade träningen...

... nästan. Igår var det återigen segt. Tror att det är det kvava vädret som gör att jag är seg. Försökte återigen hitta skäl till att inte träna. När jag väl insåg vad jag pysslade med och att jag lika gärna kan köra, (en kvart - hallå, hur svårt kan det vara), så tänkte jag att ji och med att jag ändå ska göra en av övningarna annorlunda så behöver jag inte ge järnet. Men så insåg jag att jag kommer få skriva här i min träningsdakbok att jag "mystränade" och det går ju inte :-)

Så det var bara att bita ihop och ge järnet, passet bestod av 5 Kissande hunden med vardera ben, 5 Bållyft, 5 Superman, 5 Knäböj på en fot (med vardera ben) och 5 Dips. Eftersom jag tidigare har känt att jag mest ligger och sprattlar när jag gör mina Superman så valde jag igår att dela upp den i två, först lyfta benen 5 ggr och sedan överkroppen 5 ggr, Det kändes inte lika sprattligt men tog lite längre tid. Sist gjorde jag 12 varv och för 5 veckor sedan 11 och igår blev det 11, helt ok med tanke på att jag delat upp en av övningarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar