fredag 21 augusti 2015

Han kommer att klara det...

...att träna på rätt dag hela veckan. Bara veckotestet kvar imorrn. Igår gjorde jag pass 3 för veckan. Återigen fick benen jobba en hel del men det blev oxå lite överkropp i form av armhävningar. De går bättre och bättre och det ska bli spännande att göra veckotestet imorrn och se hur jag utvecklats de senaste 2 veckorna.

Passat var: 5 Knäböj, 10 Jumping Jacks, 5 Armhävningar på knä, 10 Crunches och 1o Knäböj med sidekick. Gjorde detta pass förra veckan, tisdag, och då fixade jag 11 varv. Målet var alltså att var minst lika bra. För 5 veckor sedan klarade jag sju och ett halvt varv (hann göra armhävningarna). I går blev det 12 varv och jag var rejält svettig när jag var klar.

Det känns oxå som om kroppen äntligen  börjar svara på träningen och min mathållning när jag ställer mig på vågen. Vi får se på måndag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar