fredag 17 juli 2015

Nåt är fel...

I förrgår (dag 3 - vecka 2) var det egen träning på agendan. Istället för att ställa sig på bandet så tog vi en härlig tur med Baileys. Det blev längre än vi från början hade tänkt oss eftersom vi halvvägs på vår runda träffade en bekant med hund som vi slog följe med. Vi hängde på hennes varv och hela rundan tog över en timme.

Igår var det dags för övningar igen: 5 knäböj, 10 Jumping Jacks, 5 armhävningar på knä, 10 crunches och 10 knäböj med kick. En genomkörare för benen med andra ord. De föregående gångerna som det har stått armhävningar så har jag tyckt att jag gör ngt fel eftersom jag knappt verkar klara mer än 3 i rad. Igår tyckte jag återigen att ngt är fel men den här gången berodde på att jag inte hade problem att klara 5 i rad. Det var inte först i 7:e rundan som jag tyckte att det börjar bli jobbigt. Vilket får mig att fundera, gör jag fel eftersom jag kunde fixa fem i rad?!? Eller så börjar träningen faktiskt ge effekt :-) . Jag lyckade göra 7 och ett halvt varv innan klockan ringde, precis när jag hade gjort klart armhävningarna.  Ska bli spännande att göra veckotestet på lördag. Idag är det egen träning och det blir nog vilodag, ska nog mest springa i affärer och packa inför turen till Öland :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar