tisdag 14 juli 2015

Han gjorde det igen...

Igår var det så dags att kicka igång vecka nummer två. Planen för veckan när det gäller mat är Subway till lunch och sallad till middag och sen träna och duscha mellan 20 och 21.

När jag kom hem igår så satt Marlenes kompis A och hans grabb på soldäcket och vi skulle visst äta tillsammans:-) Eftersom de anser sallad vara kaninmat och vi inte riktigt hade förberett ngt så kom vi fram att vi skulle till Robbans pizzeria och äta middag där... Så pizza om träningsmat alltså? Tack och lov inte :-) De har nämligen supergoda sallader som man får med färskt gräddat bröd (jag är nämligen inte särskilt förtjust i vanlig pizza, panpizza ja men vanlig - helst inte). Det verkar alltså inte som om matplanen hade ändrats särskilt mycket. Grejen är den att det där brödet är som en Calezone utan fyllning och dessutom är Robbans kända för sin ENORMA pizzor så brödet var ju inte direkt litet.

Vi lämnade Robbans strax innan 8 och jag var ganska mätt, inte proppmätt men bra mer mätt än om vi hade ätit sallad hemma. Och på det skulle jag alltså träna... Det gick dock bra och passet kommer förmodligen kännas ganska bra under eftermiddagen när träningsvärken borde komma smygande. Passet var: 10 knäböj med kick (5 med varje ben), 4 bållyft, 2 knäböj på ett ben (först 2 med ena benet sen 2 med andra) och slutligen 5 knä mot armbåge. Jag hann 7 4/5 runda på 15 min. Och efter stretchövningarna ställde jag mig på bandet och gick i 20min. Det var ett ganska "lugnt" pass som jag ändå blev bra svettig av :-).

Ikväll kommer överkroppen få sig en genomkörare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar