onsdag 15 juli 2015

Dag 2 vecka 2

Efter benpasset i måndags så trodde jag att jag skulle få träningsvärk under gårdagen. Men icke och det får en att undra om jag gjorde ngt fel. Jag vet att jag inte tog i för lite och mesade genom passet utan jag gick djupt ner när jag gjorde mina knäböj med kick. Vi får se efter torsdagens pass, då ska det vara benslakt igen :-)

Igår var det överkroppens tur. Passet bestod av 10 Gunde, 5 Hjärta på knä (man sätter ihop händerna framför sig och gör armhävningar), 5 Breda armhävningar på knä, 3 Bulgariska split (3 på varje ben) och 5 Bållyft. Jag lyckades med 5 omgångar och som jag visste så var det armhävningarna som sinkade mig. Efter stretchövningarna så körde jag 25 min på bandet.

Vi får se om jag senare under dagen börjar känna ngn träningsvärk i överkroppen. Risken är att gör armhävningarna fel eftersom jag inte orkar gå hela vägen ner, att de inte tar tillräckligt. Vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar