lördag 28 september 2013

Blir ingen Dag 7: på ett tag...

Jag har inte trillat av pinn av den tuffa träningen men måste konstatera att jag får skjuta upp mitt experiment.
Jag hinner inte helt enkelt. Med skola och VV-jobb blir det en 60-timmarsvecka och då är det svårt att få in träningen konsekvent alla lediga dagar. Jag måste vila oxå. Jag blev stressad av att försöka få in träningen och då blir det fel. Jag kommer nu att köra ett pass här och där (eftersom det är kul) och kanske göra en ny satsning när skolan är slut.

Idag ska jag i alla fall roa mig i S-tälje, tillbaka till brottsplatsen :-) Jag ska på en 25-års reunion med mina gamla klasskamrater från 9:an i Blombackaskolan. Ska bli spännande och kul.


1 kommentar:

  1. Allting har sin tid och ibland räcker den liksom inte till,ha en kul klassfest =)

    SvaraRadera