måndag 7 september 2009

Tvåsiffrig igen \o/

ÄNTLIGEN!!!
Har inte vägt mig på en vecka eftersom jag varit lite stressad över att vågen inte motsvarat vad jag lagt ner. Det var lite pirrigt att kliva upp på vågen i morse. Speciellt med tanke på att vi i helgen ätit Taco, och jag klämde 4st :-) Men de hade jag definitivt förtjänat med allt trädgårdsarbete som vi gjorde i lördags. Och till min glädje visade vågen 99,1 :-D. Jag hade gått ner 1,3kg i veckan. Så äntligen är jag på g igen. Målet är max 95 kilo med kläderna på till personalmötet 10-11 oktober.
Vikten i dag var nykissad och i kallingar, så jag antar att jag max kan väga 93 möjligen 94 (om jag har lätta kläder på mig till mötet :-P ). Så 6 kilo på en månad, kommer bli knappt. Men jag kommer vara nöjd för varje hekto jag lyckas klämma fram till dess. Den här veckan kommer nog bli riktigt bra, inga konstigheter med middagar och luncher.

6 kommentarer:

  1. Bra! Lycka till med resten!

    SvaraRadera
  2. Tack du :-) Resten ska fixas, jag har gjort det en gång förut, jag vet med andra ord att jag kan.

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat! Du kanske ska börja använda kaftan; dom väger inte så mycket... ;)

    SvaraRadera
  4. Till dom där mötena kan man gå ner hur mycket som helst på ren jävlar anamma, sista kilot tar du sista natten innan vägningen;)

    SvaraRadera
  5. Hehe, du har så rätt Elin :-) Jag kan knepen att snabbt gå ner inför ett möte. Men helst skulle jag vilja slippa det. Skulle vilja äta frukost och kunna sätta på mig vilka kläder som helst och ändå ligga max 2 kg över målvikt. Kanske till nästa möte :-D

    SvaraRadera
  6. Ninnibeth: Kaftan?!? Risken är att jag får ta på mig kejsarens nya kläder för att fixa det :-P

    SvaraRadera