lördag 5 september 2009

God natts sömn

Vaknade i morse utan ont i ryggen :-)
Det blev inte mycket till sovmorgon då Senior skulle skjutsas till skyttet och Junior som vanligt på lördagar skulle ha skjuts upp till simhallen. Var dock inte minsta trött när jag klev upp kl 7.
Fast det kan ju bero på att jag gick och la mig tidigt. Fredag kväll och jag var i säng och läste en stund redan 21:30, vid 22 sov jag. Men så hade jag i princip varit vaken sedan 5 på morgonen :-)

Det blev ingen sejour på spikmattan men en lång och en halvlång promenad med Baylies, det gjorde tydligt susen för ryggen.

Idag blir det lite trädgårdsarbete, ska fixa till baksidan inför hösten, hoppas vi slipper regn.

1 kommentar:

  1. LITE rädgårdsarbete??? Vi har hållit på i drygt 8 timmar i sträck och är inte klara. Kallar du det lite? Frisk luft hela dagen, du kommer sova gott inatt :-)

    SvaraRadera