onsdag 12 augusti 2009

Jabba, jobb igen \o/

Då har man återgått till jobbet igen. Och det känns skönt. Nu blev det en mjukstart, jobb måndag och tisdag ledig till nästa måndag igen :-). Både måndag och tisdag såg jag fram emot att gå till jobbet, att få möta mina medlemmar igen och se hur det hade gått för dem. Nu kom det inte så värst mycket folk. Antingen så har de fortfarande semester, eller så kanske de var upptagna med att förbereda inför nästa veckas skolstarter. Eller så har de gått upp i vikt lite under sommaren och ska fixa till det en vecka eller så innan de kommer :-D. Hur som helst så var det kul att stå där och hålla lektion.

Hur går det med min egen viktminskning då?!? Jag riskerar bli utröstad igen... jag blev inte "biggest loser" den här veckan heller, jag gick upp ett hekto.

Jag förstår absolut inte hur det har varit möjligt...


Buffé på vår 18mån dag, kroppkakor (4st) på torsdagen och lite glass på Smultronstället på vägen hem från Öland. Som sagt, jag fattar inte varför jag inte gått ner i vikt ....... eller hur :-D

Men jag kan i alla fall meddela att godispåsen fortfarande är oöppnad :-D

Och nu är vi på gång igen. Marléne har varit på gång hela tiden, hon gick ner 4 hekto förra veckan. Helt superbt jobbat älskling!

Nu vet jag att min vikt är på väg ner igen och jag ska f-n i mig bli "biggest loser" på måndag :-D

5 kommentarer:

  1. Då önskar jag dig ett stort lycka till!

    SvaraRadera
  2. Kom ihåg att det är jag som lagar och lägger upp maten...mwahaha :-P

    SvaraRadera
  3. Är det OK om jag länkar till dig?

    SvaraRadera
  4. Jupp, helt ok att länka till mig

    SvaraRadera